Smile

Nu funkar det! Och alla försök från igår har laddats upp, så jag har många likadana bilder i lager nu..

Den här bilden ville jag då ha upp igår.. än hellre i förrgår men då kom jag inte ens in på bloggen x)

Ska strax fara in till stan med Lina, får se om man hittar nåt användbart, kan ju alltid hoppas. Om inte annat så hittar vi kanske überglada studenter från Västermalm! Men jobbigt med regn..

Vi kan väl snacka lite om vädret när vi ändå är igång här: prognoser för i morgon ser ut som så att här i Timrå blir det uppehåll på förmiddagen med temperaturer uppemot 15 grader. Mot eftermiddagen mulnar det på och temperaturen sjunker till 12 grader.
På Brämön kommer det under förmiddagen vara mulet med ungefär 10 grader, för att sedan på eftermiddagen bli goda solchanser med temperaturer uppemot 256 grader. Ja, mina vänner, 256 grader. Men det är ingenting mot för fredagens väder! Brämön får på kvällen temperaturer uppemot hela 334 grader! Det måste vara ett rekord för i år! Man skulle kunna utfärda en varning för seglarna så de inte kommer i närheten.. Måste vara lite jobbigt om allt vatten kokar bort och de går på grund! Men äh.. något lär de väl märka själv i så fall ;) *

*Jag tar verkligen inte ansvar för att ge felaktiga prognoser, jag bara förmedlar det SMHI förutspår! [:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0