Sommar



Ja, det är ju sommar, och tydligen ska det bli mer sommar med början imorn! Looking forward to it big time [= Fröken Kempe har farit mot Schweiz med nästan hela sin stora familj, och kommer vara borta i drygt två veckor.. Ayayay. Men vi får alla försöka överleva ändå, hon kommer ju tillbaka, om inte en snygg schweizare lurar in henne i äktenskap.. Then it might get tricky...

Och dagen för avfärd mot Kebnekaise börjar närma sig! Känns läskigt men kul, läskigt för att det inte riktigt känns som vi har koll på allt, och kul för att det nog kommer bli det =) Förväntningarna är höga, och med nya idéer kämpar vi vidare ;D

Äh, nu ska jag gå och lägga mig, ska upp relativt tidigt imorn och vara biträdande tävlingsledare imorn, might be fun. Får se imorn. Lite synd att jag inte har starter-jobbet.. man får mer sol då, men ska väl hinna ut i solen jag med! Och USCH vad positiv jag verkar så här när det är dags att sova... Allt för att vara vaken. Men nu ska jag sova, det börjar nästan snurra här :S :P

GOD NATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0