Arvidsjaur som fan

Jaa hej! Här sitter jag i stället för att bära in min bag i huset!! Bildörrn är öppen och allting men näe, eller ja. Jag Har Lite Damp. Jag ska åka bil i typ 6 timmar imorn! Minst! TILL ARVIDSJAUR! Av alla ställen så ska jag åka till Arvidsjaur! Och jag ska gå åtta jävla varv på deras niohålsbana, för varför spela seriespel på en artonhålsbana egentligen, det är ju helt befängt!!! Egentligen är jag inte negativ till seriespelet och banan, det blir säkert Jättekul.. Men jaa.

Jag har ju godis i alla fall.

Och min kudde. Men den kommer jag säkert glömma på hotellet. Men då får Olle skicka hem den, för hans syster jobbar ju där! Underbart! Jag kan glömma vad fan jag vill!

Kan ju för övrigt nämna att jag och Patrik vann dagens tävling: Liten & Stor. JAG är stor, PATRIK är liten! HA HA. Patrik sänkte sig, jag höjde mig inte. *Yay me.* Tacktalet blev väl hyfsat originellt. Vi tackade inte ens vår fabulösa caddie ÅSA! Hädelse!

Äsch, nu ska jag packa. Så det så. ADJÖ

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0