Martin äro förunderlig

Det är en slaskig januaridag i Fagervik. Jag har suttit vid pianot och lirat lite japansk musik av Toshiro Masuda. Under tiden roar sig Martin med att skriva detta:


haha jaja men ändå går ju allltid att arbeta hårdare än vad ni gjort de senaste året med tanke på hur EU ska göra när de försöker upprätthålla sin glory när alla försöker vara nåt som de inte är, se bara på hur alla försöker efterlikna benjamin, vilken benjamin tänker du då? jo jag ska tala om för dig att jag har ingen aning om vilken benjamin jag talar om, kan ju vara vemsomhelst, såna som.......

.....benjamin franklin, mitt ofödda barn( som jag dock inte tänker döpa till benjamin men ändå) kan ju också vara nån annans ofödda barn som skall få det ärofyllda namnet Benjamin, men alla benjaminnar är inte födda i farstun. endast en bråkdel av alla benjaminnar är födda i bastun, en bastu som förgyller vår allas tillvaro och ger oss ett säreget lugn som endast kan jämföras med hur en...........

....konung rastar sin dingo när den vill ut och springa mot solens sken, men inte kommer fram! den kommer inge längre!! den stannar upp....och lägger av den största attacken mot sin ägare, en attack bestående av ett dussin nysningar på "på en och samma gång " som konungen dvs ägaren inte tolererar utan därför kastar dingon mot närmast mötande bil, det var en raggar bil och i den satt.............

Alf-Lennart den mäktiga Alf-Lennart! Vår förstfödde Whirlim, Alf-Lennart som har söner eller sonsöner eller sonsonsöner vid namn hitler mussolini, stalin, pol pot m.m men nu är alla borta dom är alla dödade eller offrade för att inbringa pengar till deras boende, i den fantastiska trädgården där många andra djur oxå bodde, där dom bodde i harmoni ända tills dom började bli aggressiva och bruka..

....våld mot varandra och därmed bringa olycka till...äh nu orkar jag inge mer =P


Sitter med spanskan och försöker få till nåt vettigt, funkar nästan. Snart träning. Har fint blåmärke på höger knä. Mysigt. Extremt dumt placerat då man behöver stå på knä =| Men det funkar förhoppningsvis ändå! Ska inte sova före träningen idag i alla fall, haha. Tänker på de stackars samhällarna som höll en väldigt förberedd presentation om självkänsla och självförtroende idag, hehe. Linha och jag var ju inte så himla oförberedda inför våra presentationer om man jämför ;P



image27

Kommentarer

Postat av: Gud

Hahaha, jag gillar Martins resonemang. Klockrent xD


Url: http://ameow.blogg.se

2008-01-16 @ 20:16:01
Postat av: Åsa förfan ;)

Åh Martin, Martin, ingen annan är så djup som han!

Vaddå oförberett föresten? Nu förstår jag inte vad du pratar om ;O


Url: http://asakempe.blogg.se

2008-01-16 @ 21:55:35
Postat av: sändry

oförberedd? finns inget som heter oförberedd hos oss heller! vi var så förberedd som man nånsin skulle kunna bli.


Url: http://svb.blogg.se

2008-01-17 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0