Ett mycket givande samtal

Sitter för tillfället och pratar i telefon med Åsa, som sitter som klistrad vid Simpsons => hon säger inte så jäkla mycket. Torsten for nyss iväg på träning och lämnade datorn ledig så Åsa tänkte gå dit, och då skulle hon kunna vara lite mer deltagande i den här konversationen men icke, hon är kvar vid tv:n.

-Åsa, skulle inte du gå till datorn?
-Jo...

Jag får i alla fall veta om den lilla fula flickan med fula kläder och fult hår som gömmer sig på toa. Och förstör en spegel. Det var droppen för mig, förstöra speglar, hugaligen! Så nu pratar jag inte längre med Åsa..


Att jag pratade med na i första taget skyller vi på Oscar, han berättade om hur både han och Emil ringt till familjen Kempes telefon för att prata med Torsten, och om hur Åsa svarat och blivit sur för att ingen ville prata med henne. Så då tänkte jag göra samma sak, ringa dit, hoppas att Åsa skulle svara och sen fråga efter Torsten. Det var en perfekt plan, men ack, jag hade inte räknat med att Torsten skulle svara, vilket han gjorde. Men det blev ju en trevlig pratstund det med. Sen for han iväg och skickade över mig till Åsa, haha.

Kommentarer

Postat av: Åsa - You know you love me

Det var ett mycket fängslande program ska du veta, den fula flickan som förstörde speglar visade sig sedan vara sinnessjuk. VILKEN VÄNDNING mina damer och herrar ;)


Url: http://asakempe.blogg.se

2007-11-01 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0