Vallakatalog

Ja, kära publik, jag sitter i min stilla frid och skriver en analys till historian (vilket jag glömt bort fram till nyss), tittar på den överfulla anslagstavlan på väggen och vad ser jag om inte, ja just det, en vallakatalog! Kan informera om att "skidvalla" heter "suksivoide" på finska! Det var det inte många som visste, men nu är världen upplyst eftersom det är så många som läser min blogg så kan vi vetande räkna oss till en majoritet! Åh hugaligen, det kommer bli en ytterst lång natt, och imorgon kommer bli en ytterst lång dag. Hoppas Linha tar med sig sina superenergihalstabletter imorn. *Hostattack.* Jag kommer gå under. Hem och sova direkt efter träningen imorn, annars kommer jag vara helt död under matcherna på lördag. Urgh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0