Åh, hugaligen

Jag och Lina har biologiredovisning imorn, men vår powerpoint-presentation är inte färdig! 'Som tur är' är det bara texterna som fattas, resten är fixat. För tillfället sysslar jag med det mesta utom det jag borde: inte bra. Det värsta är att jag har varken ork eller vilja att göra något, vilket antagligen kommer resultera i panik under lunchen imorn (har biologi efter maten), då verkligheten återvänder till en.
    Planer inför helgen: sova sjukt tidigt på fredag (= allt före midnatt) för att ha match halv 10 i Härnösand på lördagen, samling 8! Men sen har jag hela helgen fri, om man bortser att jag måste skriva en uppsats på spanska, plugga till fysikprov som jag har på tisdag, jobba med historia som vi snart har redovisning i, och läsa jäkligt mycket ur Pride & Prejudice som jag ska snacka om under veckan som kommer. Har läst 140 sidor av 410. Känns tungt.

Varför ska det vara så jäkla svårt att bara gå och lägga sig? Det borde finnas en kvällskurs (såklart, kan inte ha en sån kurs på morgonen!) i hur man går och lägger sig! Kan någon starta en sådan för min skull?! Tack på förhand.
    När vi (jag) ändå håller på att be om tjänster så kan vi (fortfarande jag) nämna att Timråbussarnas busschaufförer behöver gå på kurs i att hålla tider, köra in till busshållplatser, köra som vettigt folk och vara trevliga. Det behövs!

Nu ska jag sova. Kanske lyckas jag skriva nån rad biologi innan insomnandet. Chansen finns att det kan bli en riktigt rolig text att läsa imorgon, är ganska trött så kan bli lulligt. Spännande

Until next time,
Bröstköttsklafsarnas #1 fan

image8

Kommentarer

Postat av: Frida

åhja, alla borde bli fan av oss. vi är schnyyygg :>


Url: http://fridakaellberg.blogg.se

2007-11-08 @ 19:35:51
Postat av: Åsa

Jag håller med föregående talare! :D

Och ni slapp ju redovisa, ni sopar banan med dem nästa gång xD


Url: http://asakempe.blogg.se

2007-11-09 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0