Måndag - Uppkörning! =D


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Jag har A1-körkort nu! =D Jag får köra lätt motorcykel utan att jag måste ha nån med mig och det känns otrooooooooooligt skönt ;) Min första tur ensam gick till Söråker. Där var allt grymt kul. *nöff nöff*. Jag var hos familjen Kempe, kastade en markeringsknapp på Åsa, visade den stora holmen av Gistaholmarna för Torsten och lekte med Inga ^^ [xD] Nej nu är det dags att sova! Jag har varit vaken i 21 (tjugoen) timmar och är ganska trött! Sjukt galet att behöva vara inne i stan klockan 6 (sex) !! Jag klev upp 4 (fyra).. Sov max 5 (fem) timmar, tror jag. Så godnatt!

Just ja.. öh, jag fick en lapp från en kille där hans telefonnummer står.. Om nån vill ringa så säg till mig! "Blink blink". Den killen kuggade.. ;) GJORDE INTE JAG =D


Lodis är inne och det är ljust ute =) älskar sommarnätter ^^ Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0