Fredag natt - klant + Q*bert = trött

Sitter och skriver här medan bror spelar Tekken. Högst underhållande måste jag säga! Haha, blev ett snyggt kombo när han spelade med sumobrottaren... Haha, Q*bert verkar roligare, men väldigt avancerat! Man ska byta färg på en massa kuber genom att hoppa på dem, och det kommer små bollar och hoppar efter en, hoppar man själv in i dem så svär Q*bert. Men han svär jättegulligt! x) Sen kommer skruvar och hoppar lite hur dem vill, och om man klarar sig förbi dem kommer läskiga troll! Dem ska man också akta sig för! Annars svär Q*bert!

Var med Åsa idag. Vi hälsade på Sot och gav henne en studentpresent, lite så här i efterskott, haha! Jag la alla mina saker i Åsas väska, det var bra så slapp jag bära på dem. Väl där inne så föll vi på knä och hade oss men det tog ett tag innan vi fick nån uppmärksamhet.. Sen gick vi och åt glass, jag och Åsa. Hon tog en bägare med chokladsås, och jag en med chokladsås och tuttifruttiströssel. Haha, glass också! Träffade Robin på väg dit också, han gick med sin bror och Ponta.
Always with the Ponta, haha! Både han och Åsa var på Sweden Rock men de såg aldrig varandra. Hursomhelst, glassen var god, jag tror vi fick lite rabatt också ^^. Åsa blev hämtad av sin mor och jag gick för att åka hem med moppen. Javisst, men det går inge vidare att åka utan nycklar! Skulle kasta pinne på Sots fönster men hon öppnade innan, lite freaky. Jag fick låna hennes mobil och ringa Åsa, den tokan. Hon återvände en halvtimme senare, under tiden läste jag gårdagens Dagblad inne hos Sot. Det var en fråga i den om det sattes rättvisa betyg eller inte. En 12-årig tjej svarade att hon tyckte det. Vad har HON att säga till om det egentligen? Betyg sätts från åttan och uppåt, då man är 14, vanligtvis. Om inte hon är ett superunderbarn så, ja. Näe, nu byter vi ämne. Sot fick en ljusstake (?) med plats för 7 värmeljus (hon fick 7st med i paketet! =D) + en penna med en vit prinsessa som en gång hade en krona. Hon hade konstiga armar av piprensare, hihi.

Nej, nu ska jag sova. Dröm om maskrosor! Det ska jag göra iaf. G'natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0